Előszó

2011. január 15., szombat

louis vuitton 2.0 verzió

A módszer roppant kiábrándítóan hangzik, de azért így sem könnyű kivitelezni. Tehát van egy új tortanyomtató gépünk. Az a különleges benne, hogy a leburkolt tortát kel a nyomtatóra tenni, a számítógéppel pozícionált nyomtatófej pedig ráfújja az ételfestéket a felületére, fotóminőségben. Ezt kihasználva, a kinyújtott marcipánlapot tettem a gépbe, rányomtattam a mintát és leburkoltam vele a tortát.

Szerintem is a kézművesség halála, ráadásul a nyomtató ára 5000 euró.

7 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörűűűűűűűűűű! A minta szabad kézzel lett festve? Vagy nyomtatva lett? És írsz valamit az új módszerről?

    VálaszTörlés
  2. Elképesztően ügyes vagy! Én is kíváncsian várom az új módszer leírását!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg kiábrándítóan hangzik. :( De attól még nagyon szép lett, még jó, hogy a formába öntéséhez kellett a Te kézügyességed is, azt nem tudják gépesíteni. :)

    VálaszTörlés
  4. Facebook játék: http://www.facebook.com/torta.hu?v=wall#!/album.php?aid=33057&id=135068669881520

    VálaszTörlés
  5. Na hát, erre nem számítottam. Akkor ez nekünk a házi cukrászoknak kilőve:((.

    VálaszTörlés
  6. itt is kérdeznék egyet (a tanfolyamhoz irtam előbb)
    jelezték, hogy lehethogy rendelnének majd tőlem egy louis vuitton táskát. szerinted itthon, földi halandó hogy csinálja meg rá a sok mintát? (mármint a LV és ilyen feliratokra gondolok)
    ételfesték filcet szerezzek és irja, rajzoljam fel?

    VálaszTörlés
  7. bocs de sorban jönnek a kérdéseim..: ha töled úgy rendelnek, hogy egy 10 személyes tortát, az mit jelent? (főképpen formatortára értem?)
    leforditod, hogy az mondjuk egy 7 tojásosnak felel meg ? vagy hogy lehet itt adagokban gondolkodni?

    és mégegy: a marcipán el szokott kezdeni nedvesedni1-2 nap alatt. erre azt hallottam, hogy azért mert a hütő páráját szivja magába. tehát err e(itthon) nincs is megoldás?? mert én ált. úgy tudom a tortákat elkészteni, hogy szombaton délután, betöltöm, este diszitem. másnap viszik el.. de addira már áll egy napot nálam. addigra még nincsen látványos nedvesedés, de a saját fogyasztásúakból tudom, hogy azért előjön az..

    VálaszTörlés