Előszó

2011. október 29., szombat

Alien torta

Kifogtam ismét, egy rugalmas vendéget. „Nyolcadik utas a halál” jellegű tortát szeretet volna. Hozott is pár képet, arról a jelenetről, amikor a kicsi szörny kijön a hapsi hasából, jó véresen. Erről sikerült lebeszélnem, mert szerintem nem kéne senkinek elvenni az étvágyát a desszert előtt. A klasszikus Alien fejet javasoltam, és beleegyezett.




 









Négyzet alakú csoki tortából faragtam ki. Először kivágtam az arcát, majd a maradékból azt a hosszúkás koponya részt formáztam meg. Ehhez érdemes csíkokra, illetve lapokra vágni a maradék tortát. Így lehet a legkönnyebben formát kialakítani, faragás közben. Ezután körbekentem és fagyasztottam. Mondhatni, hogy ez a munka a legegyszerűbb torták közé tartozik. Lekerekített formák, tehát könnyű burkolni. Egyetlen színre van szükség és ez nagyon meggyorsítja a munkát.

 









Alakítsuk ki a kontúrokat egyszerű karcolásokkal. Valamint a szájánál igyekezzünk élesre kialakítani. Nem mindig hasznos, ha minden részletet pontosan igyekszünk lemásolni. Egyrészt zavaros lesz a végeredmény másrészt, sokszorozódik a hibalehetőség. Ha elégedettek vagyunk a kontúrokkal, fújjunk rá ezüstöt, feketét és egy pici barnát.
Slusszpoénként tegyük a szájába azt a jellegzetes Alienes kisebb szájat, ez igazán nem sok munka. A fogakat pedig egyszerűen benyomkodhatjuk glazurból, ha igényesebbet szeretnénk, mintázzuk meg a fogakat is fehér marcipánból és miután megszáradtak, szurkáljuk be a helyükre.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése