Előszó

2013. október 22., kedd

TV2 Mokka

Számomra a televíziónak van egy varázslatos világa. Főleg amikor nekem kell kivonulni valamelyik székházba, illetve stúdióba. Hozzáteszem, hogy mindig ez a nehezebb. Voltam már a Hírtévénél, anno a Dunatv családbarát magazinjában, tvpaprikás stúdióban, RTL híradoban, ATV, kispesti kábeltévében, fontam kalácsot Borbás Marcsival a Gasztroangyalban… illetve annak idején 2011-ben a kölestorta miatt kitudja hány csatornán.  Sokszor élőben, ami plusz izgalmat ad a dolognak. Ilyenkor egy nagyon komoly és illúzióromboló felkészülés előzi meg az egészet. Amivel inkább nem untatnék senkit.  De még mindig le tud nyűgözni a stúdiók világa, amikor kicsit be lehet lopózni a kulisszák mögé, és belepillantani a trükkökbe, és a csalásokba. Az olyan kis megoldásokba, ami egy tévénézőnek általában nem jut az eszébe. Valamint, hogy ilyenkor egy stábnak mennyire kemény munkát kell végeznie és, hogy erre tényleg nem képes mindenki.
Ma reggel a Mokkába kellett kivonulnom. A téma meghatározott volt, eklerfánk 6 percben. Ilyenkor tudni kell, hogy nem nagyon lehet túllépni az időkorlátot (egy picit azért megcsúsztam). De az időt, azt természetesen ki kell tölteni, viszont amibe belekezdtél azt jó, ha be is tudod fejezni. Tehát a tésztakészítés és a 25 perces sütés kizárva. Ezért ezt a részét otthon végeztem el. Maradt tehát egy kis kikészítő művelet fánktöltés és díszítés. Kellemes meglepetés volt, hogy összefutottam egy ismerős operatőrrel, akivel sokat szoktunk együtt dogozni. A felvétel idekattintva megtekinthető.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése